woensdag 31 maart 2010

en de winnaar is.......

Eerst namen op een papiertje, knippen en plooien.








Roeren.








Een onschuldige hand uitkiezen (vandaag mijne zoon)








En dan briefje trekken ("Niet piepen hè!)










Winnaar=







Riet zei

Ah, al veel goeds over gehoord! Ik doe heel erg graag mee. En ik lig hier op de grond van het lachen met het 'wat zegt ge?'-stukje over sinterklaas. :-)


Riet kan je me je adres eventjes mailen naar katriendesy@gmail.com, dan stuur ik het boekje zo snel mogelijk op!


(OOOOh das wel erg voor al die andere mevrouwen!)


3 opmerkingen:

  1. Deze "mevrouw" vindt het idd spijtig! Maar: proficiat, Riet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jipiie jippie jeej! Ik lig hier al een paar dagen geveld in de zetel, dit is nu eens de opkikker die mij er sneller bovenop zal helpen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Riet!

    (ik reageerde net nog ;-) maar geniet nu van je fijne blog!)

    BeantwoordenVerwijderen