zondag 28 maart 2010

give away


Dankzij dit bericht, dacht ik er plots aan dat ik het bewuste boekje dubbel heb!

Ik had het zelf al gekocht en toen kreeg ik het ook nog van mijn mama.
Tot nu toe stonden ze naast elkaar in de kast, maar als iemand het wil hebben...
Laat een berichtje achter en dan kiest een onschuldige kinderhand er een winnaar uit.

k

(Merk net dat ik er geen einddatum bijgezet heb: ik zal op woensdag 31 maart de onschuldige laten kiezen)

Iemand liet me weten dat ik de foute datum had vermeld (31 april), maar zo lang kon de onschuldige hand niet wachten en die dag bestaat zelfs niet!

OOOOH, GEDAAN

54 opmerkingen:

  1. Leuk! Zal ik je linken op eloleo, onderaan het deeltje van de slofsokken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh! Ik wil er graag eentje. Ik moet nog iets maken voor de actie van Sabine en ik zoek inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat fijn! 'k Heb er al verschillende positieve commentaren over gelezen en daarstraks kriebelde het nog om het te kopen. Maar onlangs pas een boekje gekocht ("Simple sewing") dus van mezelf mag ik dan niet onmiddellijk een nieuw naaiboek kopen... Krijgen wel daarentegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oja laat die ontschuldige kinderhand mij kiezen! Ik heb een coole baby die handgemaakte dingen smaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, ik ben ook een kandidate hoor, het zou mijn eerst naaiBOEK zijn die ik in bezit heb ! En zeer wel gebruikt natuurlijk.
    Groeten,
    KreaK

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk. hem hem eens uit de bieb geleend ..hij ging veel te laat retour :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ken het boek niet maar zou het heel erg graag leren kennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik ben hier via Eloleo beland, en als zij het aanraadt, zal het wel zeker een tof boekske zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oooh ik ook ik ook! ben hier ook via eloleo beland, ben beginnend naaister maar zo zou ik natuurlijk superveel inspiratie hebben voor mijn kleine kadee... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk, daar zou ik wel eens iets uit willen proberen met al die kindertjes in het verschiet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oooh ik ook ik ook!
    dat wil ik ook best wel winnen, zo'n boek.
    ik kwam hier ook terecht via eloleo, ben beginnend naaister en zou het super vinden om dit boek te gebruiken om beter te leren naaien en dingetjes te maken voor mijn kleine kadee!
    (pick me, pick me...)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O, leuk leuk leuk! Ik ben hoogzwanger en wat is er leuker dan wachten op de baby terwijl je er mooie spulletjes voor maakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Al veel van gezien en gehoord, van dat boek.
    Zou het dus wel heeeel graag in mijn bezit hebben en er mee aan de slag gaan.
    Pick me, pick me :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er super uit dat boek! Dat zou ik ook wel willen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ah, al veel goeds over gehoord! Ik doe heel erg graag mee. En ik lig hier op de grond van het lachen met het 'wat zegt ge?'-stukje over sinterklaas. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja ik doe mee, is altijd leuk om toffe spulletjes te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Met (bijna) 5 neefjes en nichtjes (en daar zullen er zeker nog bij komen), heb ik altijd ideeën te kort voor geboortes, verjaardagen, ... dus ik doe graag mee!

    Groetjes,
    Rozemarijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Met (bijna) 5 neefjes en nichtjes (een steeds groeiend aantal), heb ik altijd ideeën te kort! Dus ik doe ook graag mee, hoewel ik echt nooit iets win ...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo, ik ben ook wel geinteresseerd. Het is een drukke bevallingsperiode dus ik heb veel kadootjes te maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat zou wel eens een goei inspiratiebron kunnen zijn, want er is hier een echte babyboom aan de gang

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ook ik zou graag meedingen.
    via eloleo ben ik hier terecht gekomen.
    En met allemaal baby's opkomst is het zeker leuk freubelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Aha! Eindelijk redenen te meer om home-made kraamkadootjes te maken

    (en omygod is het babyboomerseizoen terug aangebroken orwhat!?)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo... Ik heb het boek een aantal keren in mijn handen gehad, maar nooit gekocht... Dus ik doe zeker graag mee voor je give away...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hey,
    Ik zet mijn eerste stappen in de naai-wereld en kan een leuk en handig boek dus zeker en vast gebruiken!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Over dat boek droom ik al een half jaar!
    Heel graag!

    Groetjes,
    Gertje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. OOh ik wil die ook wel! Ik heb nog niet zo héél véél naaiervaring, maar wel een boel vriendinnen met buikbaby's dus het zou héél goed vanpas komen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ohh, ik wil ook graag meedoen!!
    Dank u eloleo voor de tip.

    En nu maar hopen dat ik win, met al die baby's in het verschiet,...

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh maar dat boek zou hier goed van pas komen. Ik doe alvast mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Onder het motto "Naai-ideetjes voor babygerief hebt ge nooit genoeg" doe ik ook graag een gooi naar dit boekje! Ik heb het al een paar keer zien passeren in blogland en 't lijkt me echt wel de moeite...
    Bedankt eloleo, voor de link!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. jeuj, ik doe graag mee want mijn coole baby komt er bijna aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Geweldig boek! Echt, wat heerlijk! Ja, heel graag hoor, ik doe graag mee en hoop van harte...
    Hartelijke groet, Astridh

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuk leuk leuk. Ik doe mee, smacht naar inspiratie ;-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi,
    Ik doe ook graag mee !
    Kaatjeto

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik wil graag meedoen! Nieuwe inspiratie is altijd welkom.
    Liefs Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  35. ik wil heel graag meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. OOh, ik heb dit boekje al zeker 20 keer in mijn handen gehad in de Fnac. Begin juli krijg ik er opnieuw een nichtje en neefje bij en in dat boekje staan zo'n leuke ideetjes!

    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  37. jaja, lijkt me geweldig!! op mijn bestelde boek van Lotta Jansdotter is het nog vele weken (!) wachten, dus dit zou een geweldig alternatief zijn - anders ga ik hem toch sowieso bestellen denk ik :)
    maar die onschuldige kinderhand krijgt wel een grote druk op zich :) zoveel meedingers!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Heel leuk, ik doe graag mee!
    Ik duim en wacht af ...

    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  39. ook ik wil graag dit boek winnnen

    ben nog een beginnent naister en dit boek lijkt me geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik doe ook graag mee met deze give away...

    BeantwoordenVerwijderen
  41. super leuk!Bij deze doe ik ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. ik doe ook graag mee, ben net meter geworden, dit boekje zou zeker van pas komen om leuke spulletjes voor haar te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. mama van grote helder en kleine briek30 maart 2010 om 21:13

    dat boek zou zo gelukkig zijn op mijn boekenkast!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. O wat mooi. Ik doe ook mee!
    (Ik heb nog maar net via Eloleo je blog ontdekt!)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik laat nog een berichtje achter omdat ik jarig ben op 30 april. Ik word dan 30 en de dertigste is de laatste dag van de maand april. Er is geen 31e dus ik hoop te winnen op mijn verjaardag.:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Bedankt Emma en Mona! ik bedoelde natuurlijk 31 maart, anders moet de onschuldige hand veel te lang wachten.

    k

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik doe ook nog mee op de valreep, de mijne loopt trouwens ook nog 10 minuten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ben ik nog op tijd om mee te doen ?
    Lijkt me een super boek om te winnen.
    groetjes, sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  49. En ik, mag ik ook nog mee doen. Dan heel graag.
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  50. op tijd? te laat?

    Komende weken mijn eerste naailessen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  51. zou het erg graag winnen, ben net begonnen met naaien en blogs volgen over creativiteit succes met uw blog

    BeantwoordenVerwijderen