zondag 14 maart 2010

liefste kitty

Ik heb nooit een dagboek bijgehouden. Ik zag daar het nut niet zo van en ik moest (stiekem) zelfs een beetje lachen met mensen die dat wel bijhielden. Ik heb dit (want zo ben ik wel) al menig maal laten weten aan meerdere mensen.

Ik liet, na het maken en sturen van mijn eerste bericht, mijn blog aan mijn lief zien. Hij vond het tof en mooi vormgegeven (en dat wil wat zeggen, want hij is altijd zeeeeer eerlijk en kritisch en ook nog grafisch vormgever). Plots moest hij een beetje lachen.

Ik vroeg:" Wat zit ge zo te lachen?"
Hij: "Ge weet toch waar ge mee bezig zijt hè?"
Ik: "EUh, nee"
Hij:" ge zijt een soort van dagboek aan het bijhouden!"

En inderdaad, ik beken schuld, hij heeft gelijk.

Bij deze een dikke sorry aan alle dagboekbijhouders van deze wereld!
Ik was fout.

k

Geen opmerkingen:

Een reactie posten