zaterdag 27 maart 2010

maaksels 2

Ik heb niet van alles een foto gemaakt, dus er is nog wel (wat) meer, dan de dingen die ik hier en in het vorige bericht toon! Toen ik ze maakte wist ik nog niet dat ik ze op deze blog wilde zetten.

twee verschillende poezen, een pointy kitty,
een stripe-y patchwork cat

















één vilten hondje










twee stoffen mandjes voor mijn zusjes (de een was in Argentinië en de ander ging daar tijdens nieuwjaar op bezoek, dus de kado's moesten zeer klein en onbreekbaar zijn omwille van weinig plaats in de koffer)




















een vilten boompje genaaid op een oude serviette of onderlegger uit de kringloopwinkel, voor elk van de kinders één.

























een vlaggenslinger voor aan de deur van de kinders
























bloemen (weeral) op een lapke van de kringloopwinkel voor mijn zus (die van Argentinië)













k

1 opmerking: