vrijdag 23 april 2010

Daar hebt ge het al

Ik had er al voor gewaarschuwd! Ik ben een onregelmatig iemand, maar deze keer heb ik wel een excuus (ja dat zeggen ze allemaal).

Ik heb eigenlijk niets te melden de laatste twee weken, omdat ik niets maak, bak, geen foto's maak, direct vergeet wat mijn kinders er uit flappen,...

Ik ben namelijk ontzettend moe en misselijk...
En ben op de moment alleen maar bezig met het vechten hiertegen (en werken en eten maken en kinderen opvoeden,...)

INDERDAAD: nummer 4 ( en neen dit is niet mijn huisnummer, zoals mijn broer al dacht)

Van de vorige drie keren weet ik dat deze misselijkheid duurt tot ongeveer 4 maanden en dat is nog lang niet, dus het zal gene vette zijn op deze blog (t'is maar dat ge het weet)

k

10 opmerkingen:

  1. wauw! hartelijk gefeliciteerd! wat een supernieuws, je bent al de tweede vandaag!
    en...is dat dan eigenlijk besmettelijk, want kwil nog eerst trouwen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nog eens een geldige reden voor blogstilte.
    Wow, een dikke proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel hoera! Niet voor die misselijkheid enzo, maar wel voor de nieuwe buikbewoner!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!
    Kan me voorstellen dat je wat minder gaat bloggen maar hou je ons wel een piep klein beetje op de hoogte?
    Sterkte met de vermoeidheid en de misselijkheid!
    Ow, een beebje......wat leuk!


    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd en sterkte met de moe- en misselijkheid.

    Groetjes,
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, joepie!
    Proficiat!

    Ik kom hier voor het eerst, maar kom terug, het is hier volgens mij plezant :)

    BeantwoordenVerwijderen