zaterdag 10 april 2010

Njet

Ik dacht, vermits ik in het vorige bericht een vraag stelde, zal ik nu dan maar het antwoord geven!
Het was blijkbaar niet realistisch.

Ik had nochthans goed hoop. Het aantal bezig te houden kinderen was ondertussen geslonken tot 4. F mocht bij het vriendinnetje gaan spelen ipv andersom.

MAAAAR:

De 4 die samen "sliepen", sliepen bar weinig. M en haar vriendin hadden hier 's morgens geen last van. Ze speelden, creeërden en giebberden.



K en zijn vriendje daarentegen waren zeer ruzie-achtig. "Neen, ik had die auto!", "Neen, ik".
Ruzie opgelost, 5 minuten later "Mama, ik had die oranje beker", "Neen, gij had de gele".
Ze hebben natuurlijk ook mooi gespeeld, maar nogal wild en vaak escalerend in onaangename zaken die dan leidden tot gehuil.

Dit alles gebeurde binnen, want het regende (natuurlijk).

Toch moet ik toegeven dat ik tussendoor wel wat tijd had, ik wou dan ook beginnen aan een patroonloos rokske voor mij oudste. Ik nam haar maten, schreef de instructies en te berekenen A, B, C, D en E's op. Rekende alles uit.



Kwam toen tot de conclusie dat ik geen stof genoeg had om 3 maal de omtrek van mijn dochter haar taille te nemen (2,09 m, mijn kinderen zijn echt reuzen). Waarschijnlijk had ik het wel anders kunnen oplossen, maar ik ben nie goed in die dingen. Ik kan goed overweg met kleine lapjes stof, maar grote....

Om kort te zijn: nee het was niet realistisch!

k

Geen opmerkingen:

Een reactie posten