woensdag 12 mei 2010

mei 1984

In blogland gaat een stokje rond! Op verschillende plaatsen kan je blogsters in vol communie-ornaat bewonderen.

En omdat ik toevallig pas nog voor mijn werk al mijn communie-foto's moest zoeken, heb ik het stokje gewoon gepakt en kan je dus hieronder zien hoe ik er 26 jaar geleden (shit ik ben echt oud aan het worden) uitzag.


















































Hei en geef toe, er zijn foto's te vinden, die er veel erger uitzien dan die van mij!
Ik vind het alleen jammer dat je het hele kleedje niet kan zien. Ik heb nog gezocht en alle (geposeerde) foto's zijn van mijn bovenlichaam. Van het feest zelf kan ik helemaal niets vinden en vermits mijn moeder niets bijhoudt, kan ik dus ook niet de zolder op voor het kleedje zelf.

Maar ja, ik heb dan ook nooit mooie benen gehad.

k

3 opmerkingen:

  1. Haha, die laatste zin 'ik heb dan ook nooit mooie benen gehad'. ik ken persoonlijk geen één kind met lelijke benen, dus bij jou zal dat ook wel meegvallen hebben :).
    Toffe foto's !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie benen of niet, die pony is geweldig. Inderdaad zijn er veel ergere foto's van communicanten.
    Groet, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat scheelt er dan aan die benen? Vraag ik mij zo af.
    Ik zie op school alle dagen kinderbeentjes en daar zie ik geen lelijke tussen! Blijven zoeken naar benenfoto's, zou ik zo zeggen!
    jij hebt heel originele foto's. Dat leunen en zo.

    BeantwoordenVerwijderen