donderdag 17 juni 2010

ik leef nog (amper)

Even laten weten dat ik ondanks:

10 kilo lichter vanwege overvloedig overgeven,
2 ziekenhuisopnames vanwege uitdroging,
vuil huis,
verwaarloosde kinderen en relatie,
waanzinnig veel hulp moeten vragen,
op ziekenverlof,
vruchtwaterpunctie in het vooruitzicht omwille van slechte bloedwaardes,...

nog leef.

Ik ben het wel k*tsbeu.
Al 3,5 maand ver en nog steeds niet over. Das nog lang tot 9 maanden....

Sorry wil er geen zaagblog van maken, maar moest er effe uit.

k

7 opmerkingen:

  1. Zaag maar eens lekker. Dat lucht op.
    Veel sterkte in deze lastige tijden. Zei je niet dat je bij de vorige ook 4 maand misselijk was geweest? Dan ben je er bijna vanaf! :-)
    Alles ok met het kleine bolletje?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 10 kilo lichter!!!!
    Straf!
    Hopelijk heeft Oontje gelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oei, das minder goed nieuws, zaag maar eens goed.
    veel sterkte in deze lastige periode

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allé jong, laat het maar eens waaien. Ge zoudt voor minder.
    Hopelijk is alles ok met het kleintje. Sterkte met de VWP.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai, dat is wel eens een zaagblog waard, fieoew.
    Ik wens je het allerbeste!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. pfieuw, maar je leeft dus nog, ik vroeg het me al af! Hopelijk komt alles goed, hou je taai!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ai ai ai toch meid... hou de moed erin hè. En het lijkt mij dat ge erg veel reden hebt om te zagen, dus doe gerust, het kan maar opluchten...

    BeantwoordenVerwijderen