woensdag 28 juli 2010

Arme sukkelaar

Ik heb een vruchtwaterpunctie laten doen en dan vragen ze u of ge het geslacht wilt weten. En dat wilde ik.
Dus vorige week ( een maand na de punctie); kreeg ik telefoon van Gasthuisberg.
De testen waren in orde en het is een meisje.
Waarop ik dit blijde nieuws verkondigde aan de rest van mijn kroost.
Waarop mijne (enige blijkbaar) zoon heeeeeeeeeel hard begon te huilen en heeeeeeel boos werd op mij!

Hij had echt gehoopt op een broer!

Het grappige is dat mijn moeder 20 jaar geleden hetzelfde aan de hand had. Mijn broer (3e kind na mij en mijn zus)heeft toen ook een heeeeeel hard gehuild nadat mijn moeder hem wist te melden dat de volgende een zusje zou zijn.

De geschiedenis herhaalt zich echt.

k

5 opmerkingen:

  1. Ochére ;). Wens hem toch maar een dikke proficiat als 'herder' van zijn zusjes. Hij zal nog zo blij zijn als em groot is met al dat schoon vrouwvolk dat die zussen gaan meebrengen naar huis?
    Blij te horen dat alle testen prima waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh. Dutske. :-)
    Maar in elk geval een mooi verhaal om hem te vertellen 'later als hij groot is', en tegen dan hopelijk twee handen op één buik met kleine zus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, eens hij dat lieve meisjeskopke ziet zal het verdriet snel voorbij zijn.
    Proficiat met je dochter in spe!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zielig voor hem zeg! Maar volgens mij draait echt nog wel bij, later gaat ie van alle voordelen kunnen genieten. Als hij groot is zal hij alleszins weten hoe ie vrouwen moet aanpakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij zal waarschijnlijk zijn zusje heel hard vertroetelen binnenkort!!

    BeantwoordenVerwijderen