zondag 22 augustus 2010

het echte leven

Nog een keertje slapen en dan beginnen we er weer aan!
Ik ben sinds 17 mei thuis (ziekenverlof en daarna vakantie) en morgen is het gedaan.
De meiden gaan op ponykamp, de zoon naar de oma en de mama naar haar bureau.
pfffff...


Eerlijkheidshalve moet ik eventjes melden dat:
- er de eerste werkdag na een vakantie op onze bureau niet veel gewerkt wordt. Er wordt enkel over de vakantie gebabbeld. Vermits iedereen druppelsgewijs binnen komt, worden de diverse verhalen meerdere malen verteld (kwestie dat iedereen mee is) en dan kan het lang duren voor ge kunt beginnen te werken.
- Ik pas om 10 uur begin en al om 15 uur moet stoppen (ponykampuren).
- ik waarschijnlijk alleen maandag ga werken, want ik heb geen opvang voor mijne zoon.
- ik waarschijnlijk alleen maandag ga werken, want ik heb nog te veel verlof staan.
- ik maar tot 6 december moet werken (ongeveer 3 maanden dus), want dan begint mijn bevallingsverlof.
- ik vanaf 6 december bijna 6 maanden thuis zal zijn, want de creche heeft pas plaats in mei voor de nieuwe baby.

Ondanks dit alles ben ik slechtgezind! (kan ook wel zijn omdat ik al de hele dag aan het poetsen ben)

k

1 opmerking: