vrijdag 31 december 2010

weeral

Toen mijn broer hoorde dat mijn laatste broedsel weer (3 van de 4) in de eindjaarsperiode verwacht werd, vroeg hij:"wanneer doen jullie het eigenlijk altijd?" :) (rond paasvakantie blijkbaar)

Mijn eerste eindejaarsbroedsel wordt vandaag 8 jaar! Ik vind 31 december echt een stomme dag om geboren te worden. En ze is nog wel in gang gezet. Blijkbaar kon dat echt geen dag meer wachten. Ondertussen is ze al blijven zitten, want ja ze is dus echt wel een jaar jonger dan sommige van haar leeftijdsgenootjes.

Na eerst in gang gezet te zijn, is het uiteindelijk nog een keizersnee geworden, want ze wou echt nie! En koppig is ze altijd gebleven. Wie denkt dat bij een keizersnee het kind er zo uitfloept heeft het fout. Bij het kind in kwestie, hebben twee verpleegsters moeten duwen en de gynaecoloog moeten sleuren, voor ze eruit kwam (ze wilde écht nie).

Ze was de laatste van het jaar 2002 die in dat ziekenhuis ter wereld kwam. En toen ik eindelijk dicht genaaid was en de verdoving uitgewerkt en ik dus terug op mijn kamer kwam om eindelijk mijn boeleke te kunnen voeden, was daar het vuurwerk!

Ze is een zotte vlaai, koppig en ge hebt een handleiding (die vaak veranderd en aangepast moet worden) nodig om met haar om te gaan. Maar ze heeft pit, doorzettingsvermogen en is nooit te lui om te helpen (in tegenstelling tot andere gezinsleden).

Ze was geen mooie baby, maar nu is ze supermooi, met de mooiste sproeten ooit (al zou ze die zelf willen weg laten halen)

Lieve Finn, gelukkige verjaardag!!








6 opmerkingen:

  1. O, wat een knappe dochter! Een dikke proficiat voor haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Wat een bijzondere dochter! Met een groot pippi langkousgehalte.
    Fijne feesten vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pippi langkous, daar moest ik ook spontaan aan denken, zo'n grappig snoetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, die sproetjes :-)
    Proficiat! (En ook al zo'n mooie naam!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geen mooie baby zeg je? Ik vind dat niet. Ze mag er zijn, die dochter van je. Van baby tot 8 jarige!

    BeantwoordenVerwijderen