dinsdag 27 september 2011

Niet dood....

maar wel zeer druk. Voor 1 september had ik 9 maanden niet meer gewerkt (voor geld en op een bureau bedoel ik dan). Vanaf 1 september begon: mijn werk, de creche voor Juno (kopzorgen want ze huilt en is redelijk stil daar), het eerste studiejaar voor Kaan ( veel oefenen), het vijfde studiejaar voor Maya (amai zoveeeeeeeeel huiswerk) en een nieuwe school voor Finn (veel kopzorgen want ze mist haar oude school en went moeilijk aan de nieuwe).

Dat wil zeggen 4 haltes 's morgens (creche, school 1, school 2, werk) en 3 afhaalplaatsen 's avonds. En alhoewel ik wel een wederhelft heb om mij te helpen, is het gewoon veel werk, zelfs voor twee mensen.

Tegen 22 uur ben ik klaar, gaar en vertrek ik bedwaarts.

Tot zover het gezaag en de excuses wat betreft het niet meer bloggen, naaien en kunnen onthouden van leuke kinderannekdotes.

Af en toe doen we wel nog eens wat! En denken we er zelfs aan om daar foto's van te maken.



















we gaan zwemmen in meertjes




















spelen mini-golf

















maken een kinderboerderij (voor Sem het konijn.
En Mimi de cavia die zielige Sem gezelschap zal houden.
En ook nog voor Mien de cavia die zielige Mimi gezelschap moet houden)




















knutselen met overschotjes (van konijnenhokken)















besluipen katten die konijnen besluipen

2 opmerkingen:

  1. Haha, is hij écht van plan om die kat te vangen met dat potje? Strak plan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En weer zo leuk geschreven.
    Heb je getagd.(weer werk bij. Sorry) Kijk maar eens op m'n blog.

    BeantwoordenVerwijderen